HTML

Shepherd-Artblog

Blog, az élményeimről és munkáimról. Zenék, videók, fotók, grafikák, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

Fegyelmező Részleg X Molnár "Debil" László koncert (Veszprém,Metro,04.10.13)

2013.10.05. 12:31 shepherd'eL

IMG 3113

(Egyből egy bocsánat kéréssel kezdem, volt még Viadukt koncert is, csak róluk sajnos nem csináltam fotót, ezért nincs benne a nevük a főcímben.)

Tehát! Péntek este, hidegben, Veszprémben, a Metroban Fegyelmező Részleg buli volt. A fehérvári zenekar idén lett 10 éves és ők az egyik olyan magyar underground zenekar, akit szinte bárhol az országban ismernek, persze bizonyos körökben, ezért ÁNDÖRGRÁND!
Családias volt a buli. A club is kb. félig telt meg, a hangosítás se volt a legjobb, de legalább jól éreztük magunkat.
Nem fotóztam sokat, üvölteni mentem oda, nem kattintgatni, ezért nem is lettek olyan hú de szuper fotók. (+ közel se mentem, nem akartam,hogy a kölcsön felszerelést kiverjék a kezemből)
A Fegyelmező után Molnár Laci barátom a Buttholes-ból akusztikázgatott, már csak a tábor tűz hiányzott. 
A képeket felrakom, hátha valakinek kelleni fog egyszer! Oi! 

IMG 3061

IMG 3085

IMG 3095

IMG 3139

IMG 3142

IMG 3176

IMG 3212

IMG 3220

ja és nem vagyok partyfotós, csak egy kicsit jó fej: 

IMG 3067

IMG 3068

Ti pedig pereljetek be, ha nem akartátok volna, hogy ez a kép nyilvános legyen! :) 

IMG 3206

Szólj hozzá!

Címkék: punk fegyelmező részleg Art Music

A bejegyzés trackback címe:

https://shepherd.blog.hu/api/trackback/id/tr695552424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása