HTML

Shepherd-Artblog

Blog, az élményeimről és munkáimról. Zenék, videók, fotók, grafikák, beszámolók.

Friss topikok

Címkék

"...a ló, az nem tehén..."

2013.01.18. 15:11 shepherd'eL

Megnyílt egy klub Szombathelyen,amely lehetőséget ad új művészeknek,zenekaroknak, hogy megmutassák a világnak, mit is gondolnak róla! Ez a Magház Kultúrkocsma. Eldöntöttem 2012 októberén, hogy miért is ne próbálnám meg,én is kirakni a munkáimat. Tökéletes volt a hely, kocsma, mégis egy galéria, (jó személyzettel :)). Előtte többször voltam ott konzultálni, (természetesen valami bulival vagy kiállítással összekötve, így nem mindig sikerült elsőre megegyezni). Végül időpont december 7-ére esett,amivel két legyet ütöttem egy csapásra, mert így megünnepelhettem a szülinapomat is. Ment a szervezgetés, milyen legyen az afterbuli, lesz-e zenekar, hova teszem a képeimet,milyen zene lesz,plakát készítés, (itt köszönöm meg Herczeg Ricsinek) reklámozás, médiába való bekerülés.Kifejezetten élveztem a saját magam "menedzselését", mint pl: feljutattam a rendezvényemet a Budapest Avantgarde blogra(itt is egy köszönöm!)(http://budapestavantgarde.blog.hu/2012/11/21/pasztor_attila_elso_onallo_grafika_es_foto_kiallitasa).

Mivel nagyon türelmes és segítőkész a tulaj, minden kis hülyeségemet meg tudtunk oldani.
Sikerült leszerveznem barátomék zenekarát a Bumps-t, akiknek eddig rosszul írtam a nevét! Bocsi!
Eljött az a pénteki nap. Nagy nehezen megoldottuk a képek felrakását, szelektálását,mert én nem a galériába,hanem a kocsma területére rendezkedtem be,mert sokkal jobban illet a munkáim hangulatához,mint egy rendezett,tiszta kiállítóterem.Képek,szétgördeszkázott cipők, törött lapok lógtak a gerenda szerkezetről.
Rohadt jól nézett ki az egész kompletten.4.jpgSokan eljöttek,szombathelyiek,ajkaiak,suliból, innen-onnan(Shepherd-es pólóban). Nagyon örültem neki.A régi grafika tanárom nyitotta meg: Kocsis Levente. A megható beszéd után volt torta, sok sör és fröccs! A zenekar is óriásit játszott, mindenki táncolt, tombolt,pogozott és még az Erjedő Avar zenekar is fellépett (első próba-első koncert) egy didgeridoo-sal és dobossal kiegészülve. Később a személyes kedvenc zenéim szóltak (SOAD, Sex Pistols, Ramones, Streetlight Manifesto ésatöbbi ésatöbbi..) A lényeg: rohadt jól sikerült az egész...köszi mindenkinek aki eljött és támogatott!

Pár fotó tőlem, és Görcz Andi cikke és fotói a Vaskarikán : 
http://vaskarika.hu/galeria/kepek/2396/_quot_A_lo_az_nem_tehen_quot_-_Pasztor_Attila_kiallitasa_a_Maghazban/
http://vaskarika.hu/hirek/reszletek/6052/ fotókért klikk





1.jpg

5.jpg
6.jpg


3.jpg
2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: kiállítás music skate shepherd Art ló az nem tehén Bumps

A bejegyzés trackback címe:

https://shepherd.blog.hu/api/trackback/id/tr545025420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása